zaterdag 16 december vanaf 15.00 uur: Doe mee aan de Rotary Santa Run! Met het hele gezin, met je klasgenoten, met je team, je vrienden, je straat. Het is FUN en voor het goede doel. Borrel op de Kapelstraat toe.

Het is bijna zover! De feestelijke tijd van het jaar staat voor de deur, en wat is een betere manier om in de kerstsfeer te komen dan deel te nemen aan de jaarlijkse Santa Run van Naarden-Bussum? We zijn verheugd om aan te kondigen dat de inschrijving voor dit geweldige evenement weer geopend is, en we nodigen iedereen uit om deel te nemen aan deze unieke en leuke traditie.

De Santa Run van Naarden-Bussum vindt plaats op 16 december as en belooft een dag vol vreugde, lachen en het verspreiden van kerstsfeer te worden. Het is een evenement voor het hele gezin, waar deelnemers gekleed in kerstmanpakken de straten van Bussum zullen vullen, terwijl ze een afstand van 1,5 km afleggen. Of je nu een ervaren hardloper bent of gewoon op zoek bent naar een leuke activiteit met vrienden en familie, de Santa Run heeft voor iedereen iets te bieden. Daar het dit jaar een kleiner parcours is is er een prijs voor diegene die de meeste rondjes heeft gelopen ( prijzen van deelnemers tot 10 jaar en van 10-18 jaar en 18+ jaar )

De opbrengst van dit evenement komt ten goede aan eenjeu-de-boules-baan in het nieuw aan te leggen park naast Naarderheem, dat betekent dat je niet alleen plezier hebt, maar ook bijdraagt aan een goed doel tijdens de feestdagen. En later als het park af is er gratis gebruik van kan maken. Deelnemers kunnen zich individueel inschrijven of als team, en er zijn prijzen te winnen voor de best geklede kerstmannen en -vrouwen, dus trek je meest creatieve kerstoutfit aan!

Wacht niet te lang, want de inschrijvingen zullen snel vollopen. Schrijf je vandaag nog in en maak je klaar om de straten van Bussum te vullen met kerstvreugde. Samen kunnen we van de Santa Run van Naarden-Bussum een onvergetelijk evenement maken!

We kijken ernaar uit je daar te zien!

De run gaat in de middag om 15.00 uur van start op het plein bij Anytime Fitness, Nieuwe Brink 5, Bussum. Na een warming up start daar het parcours van iets meer dan 1,5 kilometer door de winkelstraten. Je mag zelf beslissen of je gaat rennen, wandelen, rolstoelen of kruipen (maar de medaille-uitreiking stopt om 16.45! Op de Kapelstraat staat daarna soep of een drankje klaar voor de Santa’s. De horeca daar bereidt zich voor op een gezellig (straat?)borreltje na.

Schrijf je in en ontvang een compleet Kerstmannenpak (voor kinderen tot 1,35 keuze uit broek of rokje), rugnummer(s) en na afloop ook nog een medaille! Inschrijven kost 10 euro per persoon en kan via https://naarden-bussum.rotarysantarun.nl/inschrijven/. Korting bij afname van 10 en 20 pakken. De pakken kunnen na inschrijving met het bewijs van inschrijving opgehaald worden bij Lovely scarfs nieuwe brink 121 (tegenover de Hema).